Akredytacja ACI Airport Customer Experience to ważne wyróżnienie dla lotnisk. Tym razem Kraków Airport może świętować. Nagrodę przyznano za wysokie standardy obsługi klientów.
Lotnisko w Krakowie z wyróżnieniem
Międzynarodową Radę Portów Lotniczych (ACI) przyznaje akredytację dla lotnisk, które w swej działalności dążą do podnoszenia standardów obsługi podróżujących, dla których najważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort pasażerów. Krakowski port jest pierwszym lotniskiem w Polsce uhonorowanym tym wyróżnieniem.
Natalia Vince, rzeczniczka Kraków Airport cytowana przez Rynek Lotniczy, powiedziała:
Akredytację otrzymaliśmy na rok, co oznacza jeszcze większą motywację do dalszych starań o potrzeby korzystających z krakowskiego lotniska.
Jak podaje Info Air, o poziomie jakości usług lotniska świadczy fakt, że od 2007 r. krakowskie lotnisko jest członkiem badań ASQ, czyli badań poziomu satysfakcji pasażerów (w 2016 r. otrzymał prestiżową nagrodę ASQ Awards 2016). ASQ to jedyny na świecie program badania pasażerów na lotnisku w dniu ich podróży. W drugim kwartale br. ocena krakowskiego lotniska wyniosła 4,13, podczas gdy średni wynik europejskich portów lotniczych to 4,03 (w skali 1-5).
już myślałem że w Radomiu
W Radomiu nie ma nikogo niezadowolonego 😀