Grupa Air France-KLM modernizuje swój program lojalnościowy Flying Blue. Od wczoraj, program zyskał nową przydatną funkcjonalność dla często podróżujących rodzin. Usługa nazywa się Flying Blue Family i daje możliwość połączenia kilku kont indywidualnych członków rodziny w jedno konto rodzinne.
Dzięki nowej funkcjonalności rodzina może szybciej korzystać ze zgromadzonych wspólnie Mil, zamawiając nagrody i korzystając z ofert programu.
O nowej usłudze Flying Blue Family można dowiedzieć się ze specjalnie
przygotowanego filmu, w humorystycznej konwencji.
Jak działa nowy program?
Każdy pełnoletni członek programu (powyżej 18 lat) Flying Blue może utworzyć tak
zwane „konto rodzinne” (Flying Blue Family), wybierając odpowiednią opcję po zalogowaniu do swojego profilu na stronie flyingblue.com lub poprzez strony airfrance.pl lub klm.pl.
Następnie, do konta rodzinnego można zaprosić do 7 członków rodziny, którzy są uczestnikami Flying Blue. W ramach „grupy rodzinnej” mogą wspólnie zbierać Mile maksymalnie 2 osoby dorosłe oraz do 6 dzieci (poniżej 18 lat). Lider rodziny może w
dowolnym momencie łączyć Mile zgromadzone na indywidualnych kontach należących
do niej członków.
Dzięki połączeniu „oszczędności”, rodzina może wykorzystać swoje Mile znacznie szybciej, zamawiając nagrody i korzystając z ofert specjalnych programu.
Aby promować rodzinne podróże, program Flying Blue przygotował dodatkowe korzyści
dla swoich najmłodszych uczestników oraz rodzin z dziećmi:
- Dzieci w wieku 2-11 lat, które podróżują wraz z osobą dorosłą, otrzymują 25 procent zniżki na bilety nagrodowe;
- Mile należące do członków poniżej 18 roku życia, nie tracą swojej ważności;
- Rodzice, którzy przebywają na urlopie macierzyńskim, mają możliwość przedłużenia swojego obecnego statusu w programie.
Źródło: KLM