Czy AI znajdzie swoje miejsce także w lotnictwie? Są pierwsze próby

Linie lotnicze KLM wykorzystały ChatGPT, chatbota opartego na sztucznej inteligencji opracowanego przez OpenAI, podczas swojej ostatniej kampanii marketingowej z okazji Walentynek.

Kampania z okazji Dnia Świętego Walentego była jedną z najnowszych akcji marketingowych linii lotniczych KLM, której celem było zapewnienie uczestnikom możliwości podzielenia się miłością i wyrazami sympatii w wyjątkowy sposób. Do realizacji tego celu wykorzystano innowacyjne narzędzie ChatGPT, czyli chatbota opartego na sztucznej inteligencji stworzonego przez OpenAI.

ChatGPT to narzędzie, które wykorzystuje algorytmy głębokiego uczenia, dzięki czemu potrafi generować tekst w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Dzięki temu KLM stała się pierwszą linią lotniczą na świecie, która wykorzystała ChatGPT w ramach działań marketingowych. Uczestnicy kampanii, korzystając z maila, Facebooka, Instagrama lub Twittera, otrzymywali linki i zaproszenia do napisania specjalnych życzeń walentynkowych dla swoich bliskich. Na podstawie odpowiedzi, które udzielali w krótkiej ankiecie, system KLM tworzył spersonalizowane wiadomości walentynkowe. Następnie użytkownik mógł skorzystać z opcji wygenerowania listu za pomocą ChatGPT, co pozwalało na stworzenie wyjątkowej “walentynki” o unikalnej i pomysłowej formie, a treść była za każdym razem inna.

Kampania marketingowa KLM z wykorzystaniem ChatGPT spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. W ciągu zaledwie 12 godzin, 32,5 tysiąca osób z 50 różnych krajów, w tym z Polski, skorzystało z narzędzia i stworzyło swoje własne, wyjątkowe kartki walentynkowe.

Anna
Anna
Z Tanimi Lotami związana od 2010 roku. Pasjonuje się dobrą kuchnią i uwielbia wyszukiwać tanie loty. Kocha polskie morze i ma słabość do włoskiej pizzy.

Zobacz też

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Obserwuj nas

427,346FaniLubię
33,449ObserwującyObserwuj
5,711ObserwującyObserwuj

Zobacz też