Linie lotnicze BUZZ rekrutują w Polsce. Szansa dla 300 pilotów kadetów, ale nie tylko!

W ciągu najbliższych trzech lat linie lotnicze Buzz, które należą do Grupy Ryanair, zrekrutują w Polsce 300 absolwentów szkół lotniczych. Oferty pracy od tego przewoźnika nie kończą się jednak na pilotach. Sprawdź jaki rodzaj kariery możesz rozwinąć w Buzz.

Nabór na pilotów w Polsce

Kilka dni temu linie lotnicze Buzz ogłosiły nabór na pilotów w Polsce. Jest to wspaniała szansa na zatrudnienie dla absolwentów szkół lotniczych w Polsce. Kandydaci, którzy zostaną wybrani w drodze rekrutacji, zostaną przeszkoleni według najwyższych standardów Ryanaira. Zdobędą tym samym uprawnienia do wykonywania lotów boeingami 737-8200, czytamy w komunikacie przewoźnika. W ciągu najbliższych trzech lat Buzz przyjmie 300 pilotów, w tym do końca bieżącego 2022 roku około 100 osób.

Fot. Ryanair.com

Prezes Buzz, polskiej spółki Ryanaira, Michał Kaczmarzyk mówi w komunikacie prasowym:

Jest to nasza pierwsza akcja rekrutacyjna kierowana bezpośrednio do absolwentów szkół lotniczych w Polsce. W tym roku spodziewamy się 100 kadetów, oferując światowej klasy szkolenia i możliwość wykonywania lotów najmłodszą flotą w Europie. Każdy młody adept szkoły lotniczej ma szansę rozpoczęcia kariery pilota w Polsce już teraz i zostania w przyszłości kapitanem boeinga 737.

Program mentorski Ryanair w Bartolini Air

W Łodzi funkcjonuje szkoła lotnicza Bartolini Air, która stale współpracuje z Grupą Ryanair i w której realizowany jest program mentorski Ryanaira. Prezes Buzz poleca tym, którzy dopiero rozważają rozpoczęcie szkolenia lotniczego, żeby zapoznali się z ofetą szkoleń w Bartolini Air. Jest to najszybszy (od zera do kokpitu Boeinga w 18 do 21 miesięcy – czytamy na stronie) na rynku sposób uzyskania licencji pilota.

Prezes Bartolini Air Bartłomiej Walas:

Jesteśmy bardzo dumni, że jako jedyny ośrodek szkoleniowy w regionie oferujemy program mentorski Ryanaira, dzięki któremu młodzi ludzie zyskują 98-procentową szansę na pracę pilota u największego przewoźnika w Europie. Szkolenia z takim prawdopodobieństwem zdobycia zatrudnienia jeszcze w historii polskiego lotnictwa nie było.

Cena kursu w Bartolini Air?

Nie jest to tani kurs. Dwa lata szkolenia teoretycznego i praktycznego opiewa na 59900 EUR, czyli ok. 271,5 tys. złotych. Kwota wydaje się olbrzymia, ale trzeba do niej podejść jak do dobrej i pewnej inwestycji w swoją przyszłość. Bartłomiej Walas zwraca uwagę, że i tak w porównaniu do innych europejskich ośrodków tego typu, ta cena jest niższa o 30-40 procent.

Michał Kaczmarzyk pociesza, że kwota za szkolenie zwraca się w ciągu 1-1,5 roku od rozpoczęcia pracy w liniach Ryanair.
Dodatkowym kosztem będzie jeszcze opłata za kurs zdobycia uprawnień do pilotowania Boeingów 737. Trwa on pół roku i kosztuje 30 tys. EUR. Studenci programu mentorskiego zapłacą jednak tylko 6 tys. EUR, za resztę dopłaci spółka Warsaw Aviation, uspokaja Kaczmarzyk. Czy jest gdzieś haczyk? Oczywiście, w zamian piloci będą musieli podpisać tzw. „lojalkę”, że będą latać tylko dla Ryanaira przez następne od 3 do 5 lat.

Inne oferty pracy od Buzz

Okazuje się, że linie lotnicze Buzz rekrutują także specjalistów w innych dziedzinach, nie tylko pilotów. Na stronie ryanair.com poświęconej karierze w Buzz znajdziemy oferty pracy np. dla: Paralegal – French Speakers, Ground Operations Controller, Paralegal – German Speakers, Flight Operations Controller oraz Crew controller. Osoby zatrudnione na tych stanowiskach będą pracować w Warszawie. Jeśli marzy Ci się praca w lotnictwie, to być może jest to szansa dla Ciebie. Powodzenia!

Olga
Olga
Z Tanimi Lotami związana od zawsze. Kocha dalekie i bliższe podróże. Uwielbia biegówki, spacery po lesie, uśmiechniętych ludzi, zwierzęta, książki oraz dobre kino. Marzy o podróży do Brazylii.

Zobacz też

Obserwuj nas

427,346FaniLubię
33,449ObserwującyObserwuj
5,711ObserwującyObserwuj

Zobacz też