Revolut, globalna firma z branży technologii finansowych, ogłosiła nawiązanie współpracy z liniami lotniczymi Wizz Air, jednym z wiodących przewoźników niskokosztowych w Europie. Dzięki temu partnerstwu, klienci Wizz Air zyskają możliwość korzystania z usługi Revolut Pay, umożliwiającej szybkie i bezpieczne płatności online za bilety lotnicze.
Revolut Pay to rozwiązanie płatnicze, które pozwala na dokonanie transakcji jednym kliknięciem, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych karty płatniczej. Początkowo usługa będzie dostępna w aplikacji mobilnej Wizz Air, a od maja także na stronie internetowej przewoźnika. Dla ponad czterech milionów użytkowników Revolut w Polsce oznacza to możliwość szybszego i wygodniejszego zakupu biletów lotniczych.
W ramach tej współpracy, nowi klienci Revolut mogą otrzymać zwrot do 125 zł po zarejestrowaniu się i dokonaniu pierwszego zakupu o wartości co najmniej 15 zł za pomocą Revolut. Dodatkowo, od zeszłego roku Wizz Air ponownie akceptuje na pokładach swoich samolotów płatności kartami Revolut, co zwiększa komfort podróżnych.
Revolut Pay jest częścią ekosystemu usług oferowanych przez Revolut Business, skierowanych do przedsiębiorców i firm. Obecnie ponad 25 tysięcy usługodawców na świecie korzysta z Revolut Pay, a w 2024 roku ponad milion osób skorzystało z tej formy płatności.
Wizz Air, założony w 2003 roku, obsługuje blisko 800 tras w Europie i poza nią, oferując swoim klientom przystępne cenowo podróże lotnicze. Partnerstwo z Revolut ma na celu dalsze usprawnienie procesu rezerwacji i zakupu biletów, zapewniając pasażerom jeszcze większą wygodę i elastyczność.
Alex Codina, General Manager ds. Acquiring w Revolut, wyraził zadowolenie z nawiązanej współpracy, podkreślając, że wspólnie z Wizz Air dążą do uproszczenia procesu zakupu biletów lotniczych, czyniąc go szybszym i bardziej intuicyjnym. Ian Malin, Chief Financial Officer w Wizz Air, zaznaczył natomiast, że partnerstwo z Revolut przyniesie korzyści 62 milionom klientów linii lotniczych, oferując im innowacyjne rozwiązania fintech oraz bardziej atrakcyjne opcje płatności, co może przełożyć się na tańsze bilety.
Źródło: Rynek lotniczy