Pod hasłem „Europe invites the curious” ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej realizowana przy współpracy z European Travel Commission (ETC) EUROPE (visiteurope.com) i kierowana na rynek Stanów Zjednoczonych. Jej celem jest promocja przyjazdów do naszego kraju z kontynentu amerykańskiego, głównie wśród osób zainteresowanych turystyką doświadczeń.
Tegoroczna kampania POT i ETC na rynku USA jest kontynuacją wspólnego projektu realizowanego pod nazwą „Europe invites the curious” (Europa dla ciekawskich) już w latach poprzednich. Obecna edycja trwać będzie do 15 lipca. Treści prezentowane w ramach akcji nawiązywać będą do trzech obszarów tematycznych: History & Ancestry, Creative Cities, Nature & the Outdoors (Historia i pochodzenie, kreatywne miasta, przyroda i plener). Obserwuj hashtagi #NaturallyCurious, #CreativelyCurious i #HistoricallyCurious.
Kampania jest współfinansowana z budżetu Unii Europejskiej w ramach programu „Co-branding of Promotional Campaigns”, który ma na celu wesprzeć europejski sektor turystyczny w okresie wychodzenia z kryzysu związanego z pandemią COVID-19. Struktura finansowania umożliwia członkom programu podwoić budżet promocyjny.
W mediach społecznościowych są już komunikaty:
Odkryłeś Europę i masz już wspomnienia na całe życie? Teraz pomóż innym zrobić to samo, dzieląc się wskazówkami, trikami i najlepszymi europejskimi pomysłami na podróż! Jaki jest na to najlepszy sposób? Najpierw dołącz do naszych społeczności na Facebooku dla tych, którzy kochają europejską przyrodę, kreatywne miasta lub historię. Chcesz, aby Twoja osobista historia była prezentowana przez ETC w mediach społecznościowych? Zaloguj się na wybrany kanał i dodaj obraz, historię, film lub post, używając jednego z poniższych hashtagów. Nie zapomnij nas oznaczyć!