Ryanair wreszcie zdecydował: odwołuje wszystkie loty z i do Polski!
Zawieszenie lotów potrwa od godziny 24:00 w sobotę 14 marca do wtorku 31 marca. Odnosi się to zarówno do Ryanaira, jak i Laudy i Buzza.
Co z pasażerami?
Zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie Ryanaira, przewoźnik kontaktuje się ze wszystkimi klientami, których loty anulowano drogą e-mailową, aby poinformować ich o wszystkich opcjach.
Dodatkowo zachęca klientów, aby nie dzwonić na numer kontaktowy, ponieważ linie są przeciążone.
Z naszej strony przypominamy, że wszystkim pasażerom, których loty odwołano, przysługuje zwrot pieniędzy lub zmiana terminu lotu.
Zawieszenie lotów wynika bezpośrednio z decyzji polskiego rządu o zakazie ruchu lotniczego w całym kraju w celu powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa. Jak stwierdza Ryanair w oficjalnym komunikacie: jest to szybko zmieniająca się i złożona sytuacja, a bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pracowników i klientów jest naszym głównym priorytetem.
Informacja dla klientów Tanie-Loty.pl
Zdajemy sobie sprawę, iż Klienci znaleźli się w bardzo niekomfortowej sytuacji, często martwiąc się o bliskich i możliwość powrotu do domu, dlatego nasi klienci nie zostaną pozostawieni sami sobie. Nasz operator eSky S.A. zapewnił nas o tym że pracownicy BOK pracują w trybie 24 h na dobę i kontaktują się ze wszystkimi osobami, których loty odwołano.
W pierwszej kolejności przygotowaliśmy listę klientów, którzy wymagają naszego natychmiastowego wsparcia. Wykorzystując swoją międzynarodową strukturę, dostęp do ofert 950 linii lotniczych na świecie oraz wszystkie dostępne autorskie narzędzia analityczne, opracowaliśmy dla naszych Klientów możliwości alternatywnych połączeń, korzystając również z opcji lotów do pobliskich lotnisk m.in. w Berlinie oraz Wiedniu. Kontaktujemy się kolejno z Klientami mailowo lub telefonicznie oferując im wsparcie w znalezieniu alternatywnych rozwiązań. Jednocześnie współpracujemy zarówno z instytucjami państwowymi jak i liniami lotniczymi w celu optymalizacji i zmaksymalizowania działań, które pomogą Polakom, wracającym do ojczyzny.
Łukasz Neska, Wiceprezes eSky.pl
Jeśli potrzebujecie szybko skontaktować się z naszym działem rezerwacji zapraszamy do kontaktu przez formularz na stronie.
Mialam wyleciec dzisia o gdz 20:00 do Warszawy Modlin na miejscu byla bym o 23:00 pytanie tylko po co skoro musialabym przejsc 14 dni kwarantanny.Do tej pory Rayaner nic nie odwolal i nikt sie nie kontaktowal.Bzdura
Dzisiejsze loty się odbywają jeszcze wg planu.
Czytaj że do godziny 12 w nocy czyli od 15 nie ma już lotów.
Jeżeli są państwo klientami eSky, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Dokładamy wszelkich starań, żeby odpowiadać na zgłoszenia tak szybko, jak to możliwe. Ze względu na obecną sytuację na świecie otrzymujemy dużą liczbę wniosków, dlatego czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Mam wykupiony bilet na lot 5.04 do Aten czy mogę anulować lot ze względu na to co się teraz dzieje
Jeżeli jest Pani klientką eSky prosimy o kontakt używając formularza kontaktowego: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Udzielimy pomocy jak najszybciej. Z powodu dużej liczby wniosków czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zwykle. Przepraszamy za niedogodności i prosimy czekać na kontakt.
Ten artykuł dobrze brzmi ale nic nie ma się do prawdy. Miałam lot wykupiony z ryanaira z Londynu do Polski na 17 marca nie dostałam żadnych informacji o odwołaniu lotu, wręcz przeciwnie otrzymałam karty pokładowe. A teraz nie mam jak wrócić do Polski.
Jeżeli jest Pani klientką eSky, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się tak szybko, jak to możliwe.
Bzdura. Oficjalnie odwołane, ale ja mam lot z Anglii do Rzeszowa 17 marca i nie dostałam żadnego maila ani SMS-a o anulowaniu lotow, wkoncu jak się do nich dodzwoniłam 15.03 powiedzieli mi że na dzisiejszą chwilę loty się odbywaja
Jeżeli jesteś klientem eSky, prosimy o kontakt używając formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. W związku z olbrzymią ilością zgłoszeń, czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązywać sprawy naszych Klientów
A ja mam lot do pl na 20 marca i nadal nie jest skasowany, zresztą jak i powrotny lot 22 marca Więc o co tutaj chodzi ? Sciema i tyle Kilka lotów skasowali Ale nie wszystkie
Jeżeli jest Pani klientką eSky, prosimy o kontakt używając formularza kontaktowego: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Czas odpowiedzi może być wydłużony. Prosimy o wyrozumiałość.
Ryanair będzie kasował loty na ostatnią chwilę ponieważ chcę abyście Państwo je przebookowanie. Co ciekawe przebookowanie lotu jest podobno bez opłat, jednak gdy próbowałem to zrobić cena była wyższa niż gdybym w tym samym terminie kupił nowe bilety… Więc Ryanair ukrywa opłatę w cenie przebookowanych biletow
Bzdura nikt sie nie kontaktuje w sprawie odwołanych lotów ,mam lot na 17 marca powrot 24 marca.Na stronie nadal figuruje ,ze lot potwierdzony.Nie chce przebukowywac lotu ,chce zwrot za bilet.
Jeżeli jesteś klientem eSky, prosimy o niezwłoczny kontakt, poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19.
Mam lot do Polski na jutro 17 marca ,z Londynu .Powrot 24 marca. Nikt się ze mną nie kontaktowal ,ani mailowo ,ani sms ,ani telefonicznie.Po zalogowaniu na konto ,lot figuruje jako potwierdzony. Przeciez juz wiadomo,że to nieaktualne. Dodzwonienie sie do nich graniczy z cudem.
Jeżeli jest Pani klientką eSky, prosimy o kontakt używając formularza kontaktowego: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Aktualna sytuacja na świecie jest wyjątkowa. Robimy co w naszej mocy, aby pomóc naszym Klientom.
bilet wykupiony przez esky ,lot ryanair jutro z Londynu ,figuruje jako potwierdzony.Telefonicznie nie mozna sie skontaktowac z esky ,tylko formularz…kiepsko to wygląda
Trzeba wypełnić formularz. Lot na pewno jest odwołany. ktoś z BOK powinien się kontaktować.
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązywać sprawy naszych Klientów. Żeby przyspieszyć komunikację, zdecydowaliśmy się tymczasowo wyłączyć Infolinię. Pytania prosimy kierować przez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem tak szybko, jak to możliwe.
Formularz wypełniony wysłany,bo tylko tak mozna sie z esky kontaktowac ,.Pisanie publiczne ,że kontaktuja sie z zainteresowanymi ,poprzez sms,maila ,lub telefonicznie jest nieprawda i wprowadza w błąd.Nawet na wyslany formularz brak odpowiedzi ,,a lot 17 marca
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozwiązywać sprawy naszych klientów. Żeby przyspieszyć komunikację, zdecydowaliśmy się tymczasowo wyłączyć Infolinię. Pytania prosimy kierować przez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem tak szybko, jak to możliwe.
Rynair odwołuje loty z Polski – oczywiście .Ale jeżeli masz powrotny w kwietniu to ten lot jest aktualny – czysta kpina
Jeżeli jesteś klientem eSky. Pytania prosimy kierować przez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19.
Ryanair odwołuje loty z Polski – tak ; ale jak powrotny masz w kwietniu to ten lot jest aktualny – tak wychodzi przy próbie zwrotu kasy za odwołany lot – czyż to nie kpina ?
Jeżeli jesteś klientem eSky. Pytania prosimy kierować przez formularz kontaktowy https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Czy ktoś ma problem z wypełnieniem formularza o zwrot pieniędzy za bilet Ryanair? Chodzi mi zwłaszcza o numer rezerwacji lotu. Mam wpisany prawidłowo a wyskakuje mi okienko, że “Numer rezerwacji jest niepoprawny. Prosimy sprawdzić podany numer rezerwacji”
Jeżeli jest Pan klientem eSky, podczas kontaktu prosimy o podanie innych danych, po których możemy zidentyfikować rezerwację. Formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19.
Ryanair leci sobie w kulki z klientami. Od wczoraj nie można odzyskać pieniędzy Anię przebookowac biletu. Przy próbie odzyskania pieniędzy przez formularz występuje błąd “złego numeru rezerwacji” co jest niemożliwe gdyż kopiuje go. Aktualnie od 3 godzin czekam na czacie online za jakimkolwiek konsultantem.
Mam to samo,zastanawiam się czy Rayanair musi nam zwrócić pieniądze niezależnie ostrego czy uda nam się wniosek złożyć życzenia nie.
Mam to samo lot na 20 marca i ciągle to samo że zły numer rezerwacji to są jakieś jaja ……
Jeżeli są Państwo klientami eSky, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem tak szybko, jak to możliwe.
Mam to samo, a udało się skontaktować?
Jeżeli jest Pan klientem eSky, chcemy przeprosić za niedogodności. Aby przyspieszyć i ułatwić komunikację, możesz teraz złożyć wszystkie wnioski za pomocą formularza kontaktowego: https://www.esky.pl/o-nas/kontakt#refund-COVID-19. Nasz Dział Obsługi Klienta wkrótce się z Tobą skontaktuje.