Irlandzki przewoźnik poinformował właśnie, że jego strona internetowa oraz aplikacja mobilna będą niedostępne przez 12 godzin. Spowoduje to nie tylko problemy z zakupem nowych biletów, ale również uniemożliwi odprawę online. Pasażerowie muszą się liczyć z utrudnieniami od środy 7 listopada od godziny 18:00 do czwartku 8 listopada do godziny 6:00.
Aktualizacja systemu Ryanair i problemy dla klientów
Ryanair poinformował, że ze środy na czwartek będą prowadzone czynności mające na celu aktualizację systemu. Wszyscy klienci, których objęły niedogodności otrzymali w dziś stosowne informacje. Irlandzki przewoźnik prosi pasażerów o dokonanie odprawy przed aktualizacją systemu czyli 6 listopada. Jednocześnie linia lotnicza przeprosiła wszystkich, których dotyczą niedogodności.
W związku z aktualizacją systemu, nasza strona internetowa oraz aplikacja mobilna będą niedostępne przez 12 godzin od środy 7 listopada od 18:00 do czwartku 8 listopada do 6:00 (czas CEE). W tym czasie odprawa online nie będzie dostępna, nie będzie również można dokonać nowych rezerwacji ani dokonywać zmian w istniejących rezerwacjach. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i zachęcamy wszystkich podróżujących w tych dniach do dokonania odprawy online we wtorek 6 listopada. Aktualizacja ma celu poprawę funkcjonalności strony internetowej nr 1 wśród linii lotniczych w Europie – powiedział Robin Kiely.