Niewiarygodna historia ujrzała właśnie światło dzienne dzięki relacji na Twitterze. Można by pomyśleć, że to jedna z najgorszych rzeczy, jakie można zrobić pasażerowi. Niestety, sytuacja jest autentyczna i świadczy o zupełnym braku wrażliwości na ludzkie uczucia i cierpienie.
Sądząc po liczbie historii, jakie często pojawiają się w mediach społecznościowych, bez większego zastanowienia można stwierdzić, że linia American Airlines należy do jednych z najgorszych pod względem obsługi klientów na świecie. Teraz jednak weszli na jeszcze wyższy poziom zobojętnienia.
Dotknięty porażeniem czterokończynowym Matt Wetherbee został przykuty do łóżka na 19 godzin po tym jak American Airlines odmówiły załadowania jego specjalistycznego wózka, ponieważ uznały, że priorytet mają inne bagaże. A kiedy w końcu wózek wart 60 000 dolarów dotarł do mężczyzny, okazało się, że jest poważnie uszkodzony.
After my chair was damaged twice on 2 separate @AmericanAir flights, grounds crew in Charlotte refused to load it in cargo because there was too much other luggage (federal violation). Still don't have chair 16hrs later. #AmericanAirlines
— Matt Wetherbee (@MWetherbee) September 27, 2021
@AmericanAir This is my only way to get around, and even when I get it back, damage from previous flight left me unable to operate in Charlotte. After spending thousands on tickets last 3 months I have been offered no credit, nothing. Ground crews need serious disability training
— Matt Wetherbee (@MWetherbee) September 27, 2021
Matt Wetherbee wracał z Bostonu z przesiadką w Charlotte. Podczas pierwszego etapu podróży wózek leciał wraz z nim. Niestety podczas przesiadki obsługa zdecydowała, że nie ma dla niego miejsca w łuku bagażowym i… zostawiła go na lotnisku. Jak można sobie wyobrazić, wózek jest mężczyźnie niezbędny do przemieszczania się. Ze względu na zaistniałą sytuację, Matt spędził 19 godzin nie mogąc się ruszyć z łóżka. Ale nawet kiedy bagaż w końcu doleciał i tak sprzęt był niezdatny do użycia.
Po nagłośnieniu sprawy American Airlines zapowiedziały, że… przyjrzą się sytuacji.
każdy kto mieszka albo mieszkał w US wie, że w Ameryce 90% miejsc ma bardzo złą obsługę, więc dlaczego Amerykańskie linie lotnicze miały by mieć inną obsługę