Wizz Air ogłosił dzisiaj, że w wyniku przedłużenia restrykcji dotyczących
lotów międzynarodowych, linia zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do 9 maja 2020.
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. 120% pierwotnej wartości rezerwacji Wizz Air prześle automatycznie na konto klienta Wizz Air. Środki te będą do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące. Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu. Informacje o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę linia przekaże w osobnej wiadomości email. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100% pierwotnej wartości rezerwacji.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
Wizz Air przeprasza za niedogodności związane z zakazem podróży i jednocześnie zapewnia, że bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych pasażerów oraz załogi jest priorytetem linii.
Źródło: Wizz Air
Niech linie lotnicze zaczną robić nacisk na otwarcie granic tym bardziej że ten cały wirus to wielka sciema
Dokladnie!!
Widzę że niespecjalnie im się śpieszy.
Mail miał zostać wysłany do dwóch tygodni a w moim przypadku minęło 5 tygodni.
Ja nie mogę odzyskać pieniądze z 18 03
Coś się wizzair nie spieszy z podawaniem prawdziwych informacji….ponad tydzień temu odwołał loty z Gatwick do Gdańska na 23 maja….Niestety potrwa to jeszcze dłużej niż nas informują?
Ja jakoś pieniądze odzyskałem beż żadnych problemów, email przyszedł i następnego dnia były pieniądze na koncie
Na konto wizzar,w ten sam dzień przelano
Też nie miałam żadnych problemów z odzyskaniem zwrotu za bilety. Dostałam 120% zwrot pieniędzy na moje konto z Wizzair do wykorzystania wciągu 2 lat.
Te 20 % to lipa: płaciłem w koronach oddali w euro po wysokim kursie…wyszło tyle ile zapłaciłem ?
Odwołano mi lot 24 maja, więc to potrwa znacznie dłużej