Wizz Air ogłosił, że w wyniku ograniczeń regulacyjnych mających na celu zmniejszenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, zawiesza wszystkie loty w fińskiej oraz gruzińskiej siatce połączeń. Zawieszone zostają także połączenia z Portugalii do krajów spoza Unii Europejskiej.
Zawieszone kolejne loty
Finlandia – zawieszone loty do 02 kwietnia 2020 r
Gruzja – zawieszone loty do 20 kwietnia 2020 r
Portugalia – zawieszone loty do krajów spoza Unii Europejskiej do 17 kwietnia 2020 r
Ograniczenia dotyczące podróży mają na celu zminimalizowanie szerzenia pandemii COVID-19. Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. 120% pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air. Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100% pierwotnej wartości rezerwacji.
Wizz Air przeprasza za niedogodności związane z zakazem podróży i jednocześnie zapewnia, że bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pasażerów oraz załogi jest priorytetem linii.
Czy ktoś wie jak długo czeka się na zwrot w Wizzair za odwołany lot? Mam na myśli zwrot na kartę kredytową, pokazuje w ich systemie że zwrot zrobili 25.03 a dziś nic nie mam na karcie….
Zwrot do 60 dni
Czy wiadomo co z lotami na Ukrainę? Mam kupione bilety na 07.05-13.05 i oczywiście nie mam zamiaru lecieć, ale zastanawiam się, czy WizzAir zwróci koszty biletów?