Grecka Konfederacja Turystycznych Obiektów Noclegowych (SETKE) stworzyła właśnie nową markę hotelarską o nazwie Smotel i zachęca niewielkie hotele w Grecji, żeby się przyłączały.
Marka Smotel ma obejmować małe hotele i obiekty noclegowe i jest najnowszym pomysłem Greckiej Konfederacji Turystycznych Obiektów Noclegowych (SETKE), która wcześniej stworzyła inne projekty, takie jak „koszyk śniadaniowy” i „nowe wrażenia wakacyjne”. Koncepty te mają na celu poprawić ofertę turystyczną Grecji poprzez wznoszenie usług hotelowych na wyższy poziom.
SETKE tłumaczy, że do sieci hoteli Smotel będą mogły przyłączyć się obiekty noclegowe niezależnie od swojej kategorii i wielkości. Najważniejszą sprawą i warunkiem będzie świadczenie wysokiej jakości usług i oferowanie dodatkowych udogodnień, jak chociażby wspomnianego „koszyka śniadaniowego”. Chodzi tutaj o sięganie po produkty typowo greckie, od dostawców lokalnych. Przede wszystkim jednak chodzi o wyjątkową gościnność.
Prezes SETKE Panagiotis Tokouzis zwraca uwagę, że zwłaszcza po pandemii należy zadbać o unikatowość oferty i dobrą jakość. Ludzie będą wracać do podróży i to w różnorodny sposób. Będą stawiać na autentyczność. Prezes podkreśla, że grupa ma ambicje, aby nowa marka była promowana także poza greckimi granicami.
Źródło: rp.pl