Treść strony
Wyszukiwarka biletów lotniczych
Tanie loty. Nowy rok, czas na podróże!
Treść główna
Odpowiedzi 1
trzeba złożyć rekalamację do linii. jeśli odpowie niegatywnie skierować można sprawę do sądu.
ULC:
"Zagubienie bądź uszkodzenie bagażu należy zgłosić na lotnisku w biurze rzeczy znalezionych i zagubionych wypełniając raport PIR, tj. raport niezgodności bagażowej. Następnie należy złożyć reklamację do przewoźnika lotniczego, w przypadku uszkodzenia bagażu w terminie 7 dni od jego odbioru, w przypadku opóźnionego bądź zagubionego bagażu w terminie 21 dni od dnia zgłoszenia zdarzenia na lotnisku. Jeśli przewoźnik nie odpowie na Państwa skargę lub odpowiedź taka Państwa nie usatysfakcjonuje, mogą Państwo dochodzić swoich praw przed sądem. W prowadzonym postępowaniu sądowym może Państwu pomóc m.in. Europejskie Centrum Konsumenckie, bądź Powiatowy (Miejski) Rzecznik Konsumentów, który zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r., nr 50 poz. 331) może w szczególności wytaczać powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępować, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów. Warto nadmienić, iż właściwego Rzecznika Praw Konsumentów ustala się według miejsca zamieszkania pasażera. Lista Rzeczników znajduje się na stronie KOPP."
http://www.ulc.gov.pl/pl/prawa-pasazera/najczesciej-zadawane-pytania-faq#2
Zobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Warszawy do Brukseli, z Gdańska do Warszawy oraz połączeń lotniczych z Warszawy do Paryża.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Okęcia do Casablanki, tanie loty do Stambułu, połączenia z Warszawy do Malagi, wyszukiwarka lotów.