Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

jak anulować płatność

Dzień dobry, Próba opłacenia rezerwacj zakończyła się niepowodzeniem. Chciałam ponowić płatność, ale nie mam takiej możliwości. W panelu rezerwacji na stronie klienta widnieje oczekuje na płatność. Co mam teraz zrobić aby opłacić lot?

Odpowiedzi 1

0
W takich sytuacjach z klientem zazwyczaj kontaktuje się pracownik działu obsługi klienta, aby pomóc w finalizacji zamówienia. Jeśli nie chcemy czekać, można spróbować założyć nową rezerwację lub napisać maila do BOK na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić na infolinię tel. + 48 32 728 3046 od pn. do pt. w godzinach 8:00 - 16:00.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Mikołaj nie może ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!30 ofert od 120 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 30 ofert od 217 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!21 ofert od 217 Sprawdź Nie masz pomysłu na urlop? Leć na Wyspy Kanaryjskie!7 ofert od 596 Sprawdź SKANDYNAWIA to kraina z bajki! Leć tam w dobrej cenie!20 ofert od 120 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna9 ofert od 458 Sprawdź Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż30 ofert od 137 Sprawdź OKAZJE na loty z Wrocławia! Pakujcie walizki!30 ofert od 176 Sprawdź