Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

wizzair nie odpowiedział n areklamacje w terminie

Dzień dobry, wizzair nie odpowiedział w terminie 30 dni na reklamację dot. opóźnienia lotu. W związku z tym domagam się uznania reklamacji zgodnie z art. 205c ust. 2 i ust. 6 ustawy – Prawo lotnicze. Po 57 dniach i wysłaniu wezwania do zapłaty odpowiedzieli, iż lot był opóźniony z przyczyn niezależnych, co moge dalej zrobic, nadmieniam, iz na lotnisku ni ebyło strajków , warunki pogodowe były ok, inne samoloty stratowały i lądowały bez zakłóceń

Odpowiedzi 2

0
Można też wysłać skargę do ULC
0
Warto odpowiedzieć, że nie wystąpiły przyczyny niezależne i wskazać, że nie było strajków, warunki pogodowe były dobre i że inne samoloty startowały. W razie dalszych problemów można sprobować skorzystać z firmy zajmującej się odszkodowaniami.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!26 ofert od 352 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!19 ofert od 244 Sprawdź O wizę już nie musisz się martwić! Czas zatroszczyć się o bilety!51 ofert od 1523 Sprawdź Gdzie jechać we Włoszech? Daj się skusić na tanie loty na jedną z pięknych wysp!20 ofert od 273 Sprawdź Tanie loty na weekend! Poczuj zew przygody! 100 ofert od 51 Sprawdź Najlepsze propozycje lotów na hiszpańskie wyspy!37 ofert od 262 Sprawdź Perełki do 200 zł! Co za okazje!100 ofert od 111 Sprawdź SKANDYNAWIA to kraina z bajki! Leć tam w dobrej cenie!97 ofert od 111 Sprawdź