Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Jak obsługa samolotu reaguje na agresywne zachowania pasażerów w trakcie lotu?

Odpowiedzi 8

0
czasami upomnienia, kary pieniezne
0
Zależy od stopnia agresji, w skrajnym przypadku może dojść do awaryjnego lądowania. W każdym przypadku agresywnego pasażera czeka kara.
0
Często samolot ląduje żeby wysadzić takiego pasażera, kara  może sięgać nawet €100tys.
0
Zgłasza do kapitana samolotu który decyduje co zrobić
0
Wyrzuca za drzwi :). Każda linia ma swoje procedury. My Polacy często się awanturujemy jak popijemy. Ostatnimi czasy to jest modne i klku rodaków już się o tym przekonało dostając wysokie kary za głupie wybryki.
0
Wszystko zależy od procedur jakie mają obowiązek stosować załogi danej linii, ale zazwyczaj zaczynają od upomnienia, zdażają się też kary pieniężne.
0
zaczynaja od upomnień, na ogół wystarcza, w skrajnych przypadkach takiego "delikwenta" z samolotu odbiera policja
0
To zależy od obsługi, ale także od stopnia agresji pasażera. Zazwyczaj wystarczy upomnienie. Bywały jednak przypadki, gdy obsługa decydowała się na związanie niebezpiecznej osoby i na awaryjne lądowanie. W takim przypadku awanturujący się pasażer jest obciążany wysoką karą.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 362 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 213 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!10 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 47 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!23 oferty od 2255 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 213 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 198 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź