Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Prawo do opieki, w przypadku opóźnienia lotu.

W jakich przypadkach przewoźnik nie ma obowiązku otoczenia opieką pasażerów, których lot został opóźniony?

Odpowiedzi 3

1
Prawo do opieki nie przysługuje w przypadku, gdy opóźnienie trwa mniej niż : 2 godziny w przypadku lotów do 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów wewnątrzwspólnotowych długości powyżej 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości pomiędzy 1.500 km a 3.500 km 4 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości ponad 3.500 km Nieprawdą natomiast jest stwierdzenie, że w przypadku strajku nie przysługuje opieka. Warunki meteorologiczne, niepokoje polityczne, zagrożenie bezpieczeństwa i strajki mające wpływ na działalność przewoźnika czyli nadzwyczajne okoliczności są podstawą do zwolnienia przewoźnika od wypłaty ODSZKODOWANIA (nadal pozostaje jednak obowiązek zapewnienia pasażerom OPIEKI).
0
na pewno nie przysługuje ono gdy lot opóźnia się mniej niż 2h
-1
Z tego co wiem to jeśli opóźnienia, odwołanie lotu jest z powodu strajku, to nie ma obowiązku zapewnienia hotelu
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 368 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 213 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!10 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 41 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!20 ofert od 2450 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 213 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 199 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź