Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Prawo do opieki, w przypadku opóźnienia lotu.

W jakich przypadkach przewoźnik nie ma obowiązku otoczenia opieką pasażerów, których lot został opóźniony?

Odpowiedzi 3

1
Prawo do opieki nie przysługuje w przypadku, gdy opóźnienie trwa mniej niż : 2 godziny w przypadku lotów do 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów wewnątrzwspólnotowych długości powyżej 1.500 km 3 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości pomiędzy 1.500 km a 3.500 km 4 godziny w przypadku lotów innych niż wewnątrzwspólnotowe o długości ponad 3.500 km Nieprawdą natomiast jest stwierdzenie, że w przypadku strajku nie przysługuje opieka. Warunki meteorologiczne, niepokoje polityczne, zagrożenie bezpieczeństwa i strajki mające wpływ na działalność przewoźnika czyli nadzwyczajne okoliczności są podstawą do zwolnienia przewoźnika od wypłaty ODSZKODOWANIA (nadal pozostaje jednak obowiązek zapewnienia pasażerom OPIEKI).
0
na pewno nie przysługuje ono gdy lot opóźnia się mniej niż 2h
-1
Z tego co wiem to jeśli opóźnienia, odwołanie lotu jest z powodu strajku, to nie ma obowiązku zapewnienia hotelu
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!9 ofert od 2248 Sprawdź Mikołaj nie może ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!30 ofert od 120 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 30 ofert od 212 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!25 ofert od 217 Sprawdź CYPR ma wiele do zaoferowania, dajcie się porwać WYSPIE AFRODYTY7 ofert od 225 Sprawdź Nie masz pomysłu na urlop? Leć na Wyspy Kanaryjskie!8 ofert od 623 Sprawdź SKANDYNAWIA to kraina z bajki! Leć tam w dobrej cenie!26 ofert od 120 Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna12 ofert od 372 Sprawdź