Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Prawo do zakwaterowania w hotelu.

Przewoźnik lotniczy jest zobowiązany otoczyć pasażerów opieką w przypadku: odwołania lotu,odmowy przyjęcia na pokład wbrew woli pasażera, znacznego opóźnienia lotu. W jakim przypadku przysługuje pasażerowi prawo do zakwaterowania w hotelu ?

Odpowiedzi 3

0
jeśli trzeba czekać conajmniej dobę
1
Jeśli lot przesuwa się na następny dzień (lub później) - czyli trzeba na niego czekać przynajmniej jedną noc.
1
Jeśli, na skutek odmowy przyjęcia na pokład lub opóźnienia albo odwołania lotu, czekasz na lotnisku dłużej, niż mogłeś się spodziewać, przysługuje Ci wyżywienie i nocleg w hotelu, odpowiednio do czasu oczekiwania na następny lot (zawsze, jeśli musisz czekać dodatkową noc lub kilka dni), wraz z darmowym transportem między hotelem a lotniskiem. Taka opieka powinna być stosowna do czasu dodatkowego oczekiwania. Przewoźnik ma obowiązek zapewnienia opieki w pierwszej kolejności osobom o obniżonej sprawności w poruszaniu się i towarzyszącym im osobom lub psom, oraz dzieciom podróżującym bez opieki. Masz także prawo do dwóch bezpłatnych połączeń telefonicznych, teleksów, faksów lub e-mailów.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 368 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 213 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!10 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 41 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!20 ofert od 2450 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 213 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 199 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź