Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Czy pasażer ma prawo o zwrot kosztów biletu, gdy zostanie umieszczony w niższej klasie?

Odpowiedzi 5

0
tak, ma prawo
0
Ma prawo do rekompensaty.
0
Do 75 % kosztów
0
A prawo jednak nie dotyczy to 100% zwrotu
0
Przewoźnik powinien zwrócić w terminie 7 dni: - 30% ceny biletu, jeżeli długość lotu wynosi do 1500 km, - 50% ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej dłuższych niż 1500 km, - 75% ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż wskazane powyżej, a także lotów pomiędzy terytorium Państw Członkowskich Unii Europejskiej a francuskimi departamentami zamorskimi.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 362 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 213 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!9 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 47 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!24 oferty od 2255 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 214 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 198 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź