Treść strony

9-czy-pasazer-ma-prawo-o-zwrot-kosztow-biletu-gdy-zostanie-umieszczony-w-nizszej-klasie

Wyszukiwarka biletów lotniczych

przelot złożony
1 pasażer
  • Dorośli od 18 lat-1+
  • Młodzież 12-18 lat-0+
  • Dzieci 2-12 lat-0+
  • Niemowlęta do 2 lat-0+
  • Wybierz
Szukaj
  • polska firma
  • 18 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • zawsze korzystne ceny
Tanie loty. Poczuj wolność podróży!

Treść główna

Czy pasażer ma prawo o zwrot kosztów biletu, gdy zostanie umieszczony w niższej klasie?

Odpowiedzi 5

tak, ma prawo
Ma prawo do rekompensaty.
Do 75 % kosztów
A prawo jednak nie dotyczy to 100% zwrotu
Przewoźnik powinien zwrócić w terminie 7 dni: - 30% ceny biletu, jeżeli długość lotu wynosi do 1500 km, - 50% ceny biletu w przypadku wszystkich lotów wewnątrz Unii Europejskiej dłuższych niż 1500 km, - 75% ceny biletu w przypadku wszystkich innych lotów niż wskazane powyżej, a także lotów pomiędzy terytorium Państw Członkowskich Unii Europejskiej a francuskimi departamentami zamorskimi.
Najlepsze propozycje lotów na hiszpańskie wyspy!59 okazji od 276 Zobacz MARZEC - łap tanie bilety!300 okazji od 140 Zobacz KWIECIEŃ to idealny czas na podróż! Wybierz się gdzieś na wiosnę!300 okazji od 140 Zobacz Już myślisz o MAJÓWCE? Sprawdź okazje na długi weekend!165 okazji od 150 Zobacz Jednodniówki i dobówki! Dla tych, którzy naprawdę kochają latać!180 okazji od 140 Zobacz WŁOCHY czekają! Loty w zasięgu ręki154 okazje od 160 Zobacz Lizbona? Porto? Algarve? O czym marzysz? Zwiedzaj PORTUGALIĘ29 okazji od 448 Zobacz Tanie loty z Warszawy! Ruszaj w podróż300 okazji od 182 Zobacz