Treść strony
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Najlepsze okazje
Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!4 oferty od 2233 zł Sprawdź Mikołaj nie może ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!30 ofert od 151 zł Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 30 ofert od 217 zł Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!17 ofert od 217 zł Sprawdź CYPR ma wiele do zaoferowania, dajcie się porwać WYSPIE AFRODYTY8 ofert od 324 zł Sprawdź Nie masz pomysłu na urlop? Leć na Wyspy Kanaryjskie!8 ofert od 480 zł Sprawdź SKANDYNAWIA to kraina z bajki! Leć tam w dobrej cenie!23 oferty od 120 zł Sprawdź Tanie loty na greckie wyspy! Zakręci Wam się w głowie od tego piękna8 ofert od 372 zł SprawdźZobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Warszawy do Tbilisi, z Warszawy do Dusseldorfu oraz połączeń lotniczych z Warszawy do Mediolanu.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Modlina do Cagliari, tanie loty do Lizbony, najtańsze bilety z Eindhoven do Warszawy, loty krajowe.