Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Jak poprawić błąd na bilecie?

Odpowiedzi 2

0
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
0
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 362 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 213 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!9 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 47 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!23 oferty od 2255 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 214 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 198 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź