Treść strony
Wyszukiwarka biletów lotniczych
Tanie loty. Poczuj wolność podróży!
Treść główna
Odpowiedzi 2
Na ogół jest dopuszczalne posiadanie do 3 błędnych znaków w danych pasażera.
Z każdym błędem należy zgłosić się jak najszybciej do centrum obsługi klienta danej linii lotniczej. Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji można bezpłatnie poprawić takie błędy jak złą pisownię nazwiska, niepoprawny kierunek albo datę lotu. Po tym czasie, żeby dokonać zmian również należy skontaktować się centrum obsługi klienta, ale zmiany będą już płatne zgodnie z cennikiem danej linii.
Zobacz również
Nasi użytkownicy szukali ostatnio tanich lotów z Krakowa do Aten, z Warszawy do Lizbony oraz połączeń lotniczych z Warszawy do Barcelony.
Popularne wyszukiwania: Tanie loty z Modlina do Dublina, tanie loty do Modlina, najtańsze bilety z Warszawy do Paryża, bilety lotnicze, krajowe bilety lotnicze.