Treść strony

  • polska firma
  • 20 lat na rynku
  • 600 000 klientów
  • bezpieczne płatności
  • gwarancja najniższej ceny

Treść główna

Nie dostałam maila z potwierdzeniem, co mam zrobić?

Czy ktoś z was już spotkał się z następującym problemem? Dokonałam rezerwacji, zapłaciłam przelewem, minęło 5 dni a ja wciąż nie mam maila z potwierdzeniem,

Odpowiedzi 3

0
Najlepiej skontaktować się telefonicznie i wyjaśnić sprawę.
0
zadzwonić do nich
0
Zadzwonić na infolinię/centrum obsługi klienta i poinformować o sytuacji. Mnie zdarzyło się kiedyś pomylić literkę w adresie mailowym i dlatego nie dostałam potwierdzenia.
Zaloguj się/zarejstruj, aby odpowiedzieć na to pytanie.  Kliknij, by się zalogować.

Najlepsze okazje

Leć na Wyspy Kanaryjskie!14 ofert od 362 Sprawdź Okazje cenowe na CYPR! Wybierz coś dla siebie!14 ofert od 232 Sprawdź MALTA czeka na Was! Świetne ceny lotów!9 ofert od 294 Sprawdź Mikołaj nie może, ale Wy tak! Lećcie w GRUDNIU w super cenach!40 ofert od 79 Sprawdź Odpocznij na rajskich plażach i rozsmakuj się w tajskiej kuchni! Tanie loty czekają!23 oferty od 2255 Sprawdź Słoneczna PORTUGALIA czy różnorodna HISZPANIA? Wybierz coś dla siebie!40 ofert od 214 Sprawdź W stronę słońca! Tanie loty na południe! 40 ofert od 198 Sprawdź Europejskie STOLICE na wyciągnięcie ręki! Lećcie40 ofert od 27 Sprawdź