- Szczegóły
- Utworzono: sobota, 12 październik 2013 10:56
- czwartek, 26 grudzień 2024 14:57
Rozwój mimo kryzysu
Pomimo recesji, czołowy serwis w segmencie sprzedaży biletów lotniczych online Tanie-loty.com.pl zanotował w ciągu ostatniego półrocza rekordowe obroty - wartość sprzedanych biletów lotniczych osiągnęła blisko trzy miliony złotych. To niemal 1000 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Choć kryzys finansowy szczególnie mocno dotknął szeroko pojętą branżę lotniczą i turystykę, problemy nie są w stanie dosięgnąć tych, którzy umiejętnie inwestują w swój rozwój. W ostatnim półroczu obrót portalu Tanie-loty.com.pl z tytułu sprzedaży biletów lotniczych wyniósł 2 923 235,32 zł. W tym samym okresie w ubiegłym roku, portal zanotował obrót w wysokości 29 145 zł.
- Tak wysoki współczynnik wzrostu, to wynik konsekwentnego inwestowania w rozwój serwisu. Tanie-loty.com.pl zostały gruntownie przebudowane pod kątem funkcjonalności, bezpieczeństwa transakcji oraz zasobów merytorycznych. Dążymy do tego, by mimo odczuwalnego spowolnienia na rynku podróży lotniczych, zwiększyć dywersyfikację i poszerzyć naszą ofertę oraz utrzymać wysokie tempo wzrostu i udział rynku przy jednoczesnym, wysokim poziomie satysfakcji naszych klientów – mówi Artur Kowalczyk dyrektor zarządzający i właściciel portalu Tanie-loty.com.pl.
W 2008 roku portal Tanie-loty.com.pl wdrożył szereg rozwiązań i funkcji, które znacząco usprawniają korzystanie z serwisu. W dużym stopniu rozbudowano również zasoby informacyjne serwisu – przewodnik podróżnika wzbogacił się o blisko trzy tysiące artykułów opisujących najpopularniejsze destynacje od Anglii po Zjednoczone Emiraty Arabskie. Nowe produkty, jak choćby możliwość rezerwacji samochodów czy miejsc na położonych przy lotniskach parkingach, to funkcje, które zostały dodane wyłącznie z myślą o wygodzie pasażerów korzystających z portalu.
Biorąc pod uwagę pogarszającą się sytuację ekonomiczną na rynku przelotów pasażerskich i istotne spowolnienie w turystyce, wyniki portalu Tanie-loty.com.pl tym bardziej imponują. Znacznie przekraczają one początkowe szacunki, które uwzględniały prognozowany przez ULC spadek liczby pasażerów linii lotniczych w stosunku do ubiegłych, rekordowych pod tym względem lat.
- Dobre rezultaty finansowe jakimi możemy się poszczycić, to przede wszystkim efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju portalu. Naszym zadaniem jest natychmiastowego reagowanie na potrzeby podróżnych, dla których internet to podstawowe narzędzie planowania lotu i rezerwacji tanich biletów lotniczych – podsumowuje Artur Kowalczyk.