- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 12 listopad 2013 10:04
- czwartek, 26 grudzień 2024 15:24
Tanie-loty.com.pl pozwala się śledzić
Wychodząc naprzeciw dzisiejszym potrzebom internautów, którzy coraz większą wagę przykładają do czynnego uczestniczenia w sieciowej społeczności, portal Tanie-loty.com.pl rozpoczął intensywne działania w blogosferze. Firmowy profil na portalu Blip.pl i nowy Blog Lotnika Podróżnika śledzą już setki użytkowników. Równie dużą popularnością cieszy się nowy newsletter.
Mikroblogi to idealne narzędzie do natychmiastowej komunikacji, dyskutowania na bieżące tematy i otrzymywania szybkich odpowiedzi od pozostałych użytkowników serwisu. Dziś liczy się czytelność informacji, szybkość jej dystrybucji i równie szybka reakcja na potrzeby internautów. Założenie firmowego profilu na popularnym Blipie, rozbudowa bloga i umożliwienie subskrypcji newslettera wpisuje się w strategię rozwoju portalu Tanie-loty.com.pl, którą jest zorientowanie na użytkowników.
- Możliwość profilowania informacji zarówno na naszym nowym blogu oraz na firmowym profilu w serwisie Blip.pl daje pewność, że informacje trafiają bezpośrednio do zainteresowanych nimi osób. Naszymi działaniami chcemy dać im możliwość wpływu na to, co tworzymy – przyglądamy się bowiem uważnie i natychmiast reagujemy na komentarze i wypowiedzi coraz szerszej społeczności skupionej wokół portatu Tanie-loty.com.pl – mówi Artur Kowalczyk, dyrektor zarządzający i właściciel portalu.
Komentowanie cudzych wypowiedzi oraz obserwowanie reakcji innych osób stanowią jedną z najważniejszych funkcji mikroblogów. Podobnie jak możliwość segregowania i śledzenia wybranej treści. Dzięki temu dochodzi do faktycznego wytworzenia się społeczności skupionej wokół wspólnych tematów i zainteresowań. Wiadomości dotyczące nowości i promocji na tanie loty do najpopularniejszych destynacji na całym świecie śledzi na Blipie już blisko 100 osób. Ten wynik to zaledwie dwa tygodnie obecności na mikroblogu.
- Profil na Blip.pl, tematyczny i zabawny Blog Lotnika Podróżnika to również kolejne narzędzie, za pomocą których można się z nami skontaktować. Infolinia, mail – te kanały są doskonałe, ale dla młodych, podążających za nowościami i aktywnych użytkowników internetu często niewystarczające. Dziś internauci chcą mieć możliwość podjęcia bezpośredniej dyskusji z pracownikiem firmy, zgłosić swoje uwagi, napisać komentarz czy po prostu wyrazić swoją opinię. Przy tym chcieliby, żeby ich zaangażowanie miało widoczny efekt. Naszymi działaniami chcemy im to zapewnić – dodaje Artur Kowalczyk.
Serwis Tanie-loty.com.pl chce obalić stereotyp, że rezerwacja biletów lotniczych online sprowadza się do stereotypowej transakcji. Latanie to wciąż fascynujące przeżycie a podróże to dla wielu ludzi życiowa pasja. Inwestowanie w rozwój nowych narzędzi komunikacji, stały rozwój zakresu tematycznego i rozbudowa wartościowej bazy artykułów oraz aktywna promocja podróżowania jako stylu życia to, jak mówią przedstawiciele serwisu, sposób by z nimi tę pasję dzielić.